Reklamace a vrácení zboží

Jednoduchost

Používáme intuitivní reklamační systém Retino

Rychlost

Nečekáme na vyjádření výrobce, závadu posoudíme sami.

Maximální spokojenost

99% zákazníků bylo spokojených s vyřízením reklamace​

Průvodce reklamací

Na co se často ptáte?

V popisu produktu uvádíme odkazy na stránky výrobce.

U každého produktu je na konci popisu diskuse.

Máte-li dotaz přímo na nás, pište na podpora@rpishop.cz.

Pokud je skladem náhradní kus, vyřízení reklamace nám zabere přibližně 3 dny, jinak může vyřízení trvat déle.

Pokud náhradní kus není a ani v dohledné době nebude, vrátíme Vám peníze.

U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.

Není to povinné, ale uvítáme to. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození!

U reklamací přes Zásilkovnu jsme zpravidla odesílatel my ‒ rpishop.cz ‒ takže když byla zásilka doručena k odeslílateli, je u nás.

 

Nahlédněte do návodu od výrobce a ujistěte se, že děláte všechny kroky správně.

Zkuste novou instalaci výchozího operačního systému, jinou paměťovou kartu i jiný napájecí zdroj. Chyba nemusí být v počítači samotném.

Zkuste paměťová kartu naformátovat a nainstalovat na ní výchozí operační systém pro Váš počítač.

Ujistěte se, že paměťová karta není prasklá, či nalomená. Taková karta se přehřívá a nefunguje.

Pokud Vám karta v zařízení selhává opakovaně, zkontrolujte výkon a stabilitu napájecího zdroje a vyvarujte se odpojení napájení před vypnutím operačního systému.

Doporučujeme data vždy zálohovat.

Pokud je řešením závady nová instalace systému, nebo výměna paměťového média, budou všechna data ztracena.

Počkejte prosím