Reklamace a vrácení zboží
Používáme intuitivní reklamační systém Retino
Nečekáme na vyjádření výrobce, závadu posoudíme sami.
99% zákazníků bylo spokojených s vyřízením reklamace
Průvodce reklamací
Na co se často ptáte?
V popisu produktu uvádíme odkazy na stránky výrobce.
U každého produktu je na konci popisu diskuse.
Máte-li dotaz přímo na nás, pište na podpora@rpishop.cz.
Pokud je skladem náhradní kus, vyřízení reklamace nám zabere přibližně 3 dny, jinak může vyřízení trvat déle.
Pokud náhradní kus není a ani v dohledné době nebude, vrátíme Vám peníze.
U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.
Není to povinné, ale uvítáme to. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození!
U reklamací přes Zásilkovnu jsme zpravidla odesílatel my ‒ rpishop.cz ‒ takže když byla zásilka doručena k odeslílateli, je u nás.
Nahlédněte do návodu od výrobce a ujistěte se, že děláte všechny kroky správně.
Zkuste novou instalaci výchozího operačního systému, jinou paměťovou kartu i jiný napájecí zdroj. Chyba nemusí být v počítači samotném.
Zkuste paměťová kartu naformátovat a nainstalovat na ní výchozí operační systém pro Váš počítač.
Ujistěte se, že paměťová karta není prasklá, či nalomená. Taková karta se přehřívá a nefunguje.
Pokud Vám karta v zařízení selhává opakovaně, zkontrolujte výkon a stabilitu napájecího zdroje a vyvarujte se odpojení napájení před vypnutím operačního systému.
Doporučujeme data vždy zálohovat.
Pokud je řešením závady nová instalace systému, nebo výměna paměťového média, budou všechna data ztracena.